سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Sbartk

نظر

 

آیا میدانید چگونه پر فروش ترین شلوار مردانه را چگونه ست کنید؟

شلوار مردانه جین از انتخاب های همیشگی آقایان محسوب می شود چرا که اصطلاحا تن خور بسیار مناسبی دارد. هم چنین شما را فدی جوان، با انگیزه و پرشورونشاط نشان خواهد داد. این شلوار جذاب که سن و سال هم نمیشناسد برای همه مردان انتخابی عالی می باشد. بدین ترتیب همه افراد بر اساس سلیقه و هزینه ای که برای خرید شلوار مردانه جین کنار گذاشته اند میتوانند بهترین شلوار جین را برای خود تهیه کنند. اما چگونه می توان یک شلوار مناسب انتخاب کرد؟ جواب این سوال در ادامه آمده است. پس با همراه باشید.

ویژگی های یک شلوار جین مناسب 

اولین قدم برای ست کردن شلوار جین این است که شلواری با مطابقت پذیری بالا انتخاب کنید. این شلوار چه ویژگی هایی دارد؟

 

شلوار جین باید ساده باشد

شلواری که بتواندبا لباس های دیگر به خوبی ست بشود نباید رنگ جیغ یا روشنی داشته باشد و یا زاپ دار و پاره باشد . هم چنین باید بدون تزئینات مثل گلدوزی های رنگی باشد. هرچند به نظر این مدل ها شیک و زیبا باشند اما هارمونی استایل شما را به هم زده و توجهات را از روی شلوار که رکن اساسی استایل شماست خواهد برداشت . تزئینات اضافی باعث به هم خوردن یک دستی استایل شما خواهند شد. لذا از انتخاب این مدل شلوارها خودداری کنید . فراموش نکنید که بهترین رنگ ها برای ست کردن شلوار جین مردانه ، رنگ سرمه ای، مشکی، تناژهای تیره آبی و خاکستری است.

اندازه بودن شلوار جین

 

شلوار جینی که اندازه نباشد از اصول اولیه ست کردن ساقط است. شلوار مردانه جین  شما نباید خیلی تنگ باشد به نحوی که به سختی قادر به پوشیدن و حرکت باشید. هم چنین نباید به قدری گشاد و آزاد باشد که اندامتان قابل کنترل و نگهداری نباشد. از این رو شلوار جینی را که استفاده میکنید باید کاملا اندازه و سایز بدن شما باشد. بهترین انتخاب برای آقایان شیک پوش شلوارهای راسته فیت هستند.

کیفیت شلوار جین

در نگاه اول به شلوار جین ارزان قیمت کیفیت آن قابل مشاهده و درک است و تفاوت آن ها با شلوار های جین گران قیمت کاملا آشکار است. در نظر داشته باشید که داشتن دو عدد شلوار جین با کیفیت وگران قیمت بهتر از ده ها عدد جی بی کیفیت است. شلوارجین با کیفیت افزون بر اندازه بودن، سادگی و رنگ ثابتش ، جنس خوبی دارد و از استحکام کافی برخوردار است. شلوار جین با کیفیت، دوخت با کیفیتی نیز دارد و خاصیت کشسانی بالایی نیز دارد.

منبع:اصول ست کردن شلوار جین

حال میخواهیم بدانیم چگونه و با چه لباس هایی میتوانیم شلوار جین را ست کنیم؟

چه کت تکی به شلوار جین می آید ؟

سوال اصلی همه آقایان این است که آیا همه ی کت های تک را می شود با شلوارمردانه جین ست کرد ؟

یکی از زیباترین کت هایی که با شلوار جین ست فوق العاده ای می شوند کت های فاستونی پشم و نخ راه راه هستند. این کت ها با شلوار جین های پر رنگ استایل فوق العاده زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

این ست کت تک و شلوار جین بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان است. شما می توانید برای کامل شدن این ست زیبای کت و شلوار جین استایل خود را با یک پیراهن پیچازی همراه کنید. همچنین برای جذابیت این استایل می توانید از یک کفش و کمربند عسلی رنگ بهره بگیرید.

همیشه به این نکته توجه کنید که اگر با استایل کت و شلوار جین خود نیازمند کراوات هستید بهتر است پیراهن زیر کت خود را یک پیراهن سفید ساده انتخاب کنید که همیشه بر جذابیت شما دو برابر می افزاید .

اگر به دنبال این هستید که استایل کت تک و شلوار جین یک پولیور هم بپوشید باید بگویم اصلا اشکال ندارد فقط توجه کنید رنگ پلیور متضاد با رنگ کت باشد و همچنین پولیور شما کاملا ساده باشد.

 

 

از ست کت تک و شلوار جین کجا استفاده کنیم ؟

بسیاری از آقایان همیشه از یک کت برای همه جا استفاده می کنند. یعنی برای محل کار و یا تعطیلی آخر هفته همان یک کت را می پوشند. باید بگوییم که اصلا مهم نیست اما شما می توانید در موقعیت های مختلف از شلوارهای مناسب استفاده کنید. برای مثال کت تک خود را برای رفتن به یک مهمانی دوستان و یا رفتن تعطیلات با یک شلوار جین همراه کنید و برای مراسم و جلسات کاری رسمی آن را با یک شلوار کتان بپوشید.

شلوار جین خود را برای کت تک خود درست انتخاب کنید :

ساده ترین بخش معامله در یک استایل کت تک و شلوار جین همین بخش است. اینکه برای خود تک خود یک انتخاب درست داشته باشند.

یک نکته را همیشه آویزه گوش خود کنید : پوشیدن شلوارهای جین خمره ای با کت تک اصلا و به هیچ عنوان توصیه نمی شود پس پوشیدن شلوراهای خمره ای جین با کت های تک متناسب نیستند.

برای انتخاب یک شلوار جین مناسب ممنوعیت های زیادی ندارید اما همیشه توجه کنید که از شلوارهای جینی استفاه کنید که با ترکیب رنگی کت شما سازگار باشد زیرا همان طور که می دانید امروزه کت های زیادی در طرح بندی های مختلف در بازار وجود دارند. شما باید متناسب با آن ها رنگ شلوار جین خود را انتخاب کنید.

منبع: سبک زندگی